kolmapäev, 26. juuni 2013

Day 1 - arrival package

Peebuga oli lepitud, et stardime umbes täpselt kell 7. Kella 7 ajal avastasime, et tegelikult ei tea keegi millisest sadamast see start toimub. Seiklused algasid seega juba mandril  - 4 naisterahvast vs. GPS. Tegime gepsule 1-0 ja jõudsime poole kaheksaks Rohuneeme sadamasse.
Sadamas tutvustati meile paati. Ma pean ütlema, et kõigepealt me arvasime, et see on mingi meremeeste nali. Kui me saime aru, et see nali ei ole, siis ma juba mõttes loetlesin, mille me esimesena maha jätame, kuna there's no way, et sellesse lootsikusse mahuvad 4 inimest, toidukotid, riidekotid, magamiskotid ja 25l vett. Siin see on (jah, see keskmine):

Sõit läks lahti alles peale 9, enne seda tšillisime niisama paadis. Sõit pidi kestma 35-40min, aga meie raske pagasiga tulime vähemalt tund aega. Väike laine oli ka. Meie kontoriinimeste kanged seljalihased olid igatahes kohale jõudes täiesti läbiklopitud. Heas mõttes.
Majaka võtmed said üle antud ja eelmine saarevaht põristas kummipaadiga tagasi.